Se terminó pero volveremos

2 januari 2009 - Santiago, Chili

Het zit er werkelijk op. Mensen die me wat langer kennen weten ook dat ik het niet echt op 'de laatste dag' heb... het feit dat we om 6.45 de bus naar Santiago moesten pakken hielp dan ook niet echt mee. Dit keer wel de korte route en iets over tienen stonden we op de busterminal. Nu naar het vliegveld...

De chaos van 3 dagen geleden had zich verplaatst naar het vliegveld en het werd dus wachten en nog eens wachten en vooruit... nog ff wachten. Nu een dikke 24uur later staan we dan in de Europese vrieskist. Dacht dat Patagonië koud was maar brrrr dit is echt beroerder.

Het is een prachtige vakantie vol met extremen geweest. Van het meest afgelegen stukje wereld naar het meest zuidelijke stukje wereld (bijna dan maar op de kaart ziet het er echt niet zo ver uit...). Van een strakke 30 graden met palmbomen tot rokende vulkanen, van moai's tot pinguins en dat allemaal in één land.

Het feit dat we Ushuaia en Kaap Hoorn niet gehaald hebben en we ook het noorden van Chili (ook weer zo'n 2000km land) niet gezien hebben zal gaan betekenen dat Coensworld kicks the llama's ass een deel 2 gaat krijgen...

Nu met een iets betere internet verbinding heb ik ook nog een paar video's op de pagina gezet. Veel plezier en bedankt voor het trouwe lezen.

1. Patricia:
    4 januari 2009
    Ha die Coen,
    Welkom thuis! Echt een gave reis heb je achter de rug zeg, wauw! Nu weer terug in de werkelijkheid. Maar nog even en je zit alweer in Canada...wat een leven heb je toch he :)
    Groetjes,
    Patricia
  2. Turkan:
    21 januari 2009
    Heey Collega..

Nou nou, hier en daar geweest zie ik. Echt gaaf hoor waar je allemaal bent geweest. Ook nog mooie foto's hoor! Ooit ga ik ook nog zo'n reisje maken, maar wanneer weet ik nog niet:P ahaha.

Groetjes,
    Turkan